Met de start van het nieuwe schooljaar willen we u graag herinneren aan de meest effectieve procedure om ervoor te zorgen dat onze supportteams u dagelijks kunnen helpen!
Wanneer u een verzoek hebt, zelfs een DRINGEND verzoek, MOET u een TICKET aanmaken via het platform (zie de videoprocedure hier).
Hierdoor kunnen we:
- Uw verzoeken in volgorde van prioriteit verzenden.
- De verzoeken ontvangen door de medewerkers die die dag verantwoordelijk zijn voor ondersteuning, zodat ze sneller kunnen worden afgehandeld.
- Een nauwkeurige beschrijving van uw verzoek krijgen.
- U zult niet verdwalen tussen de verschillende communicatiemiddelen: e-mails, telefoontjes, berichten, enz.
- U een status van uw ticket sturen voor follow-up.
- U een zo goed mogelijk antwoord geven zodra het probleem is geanalyseerd en opgelost.
Voordat u contact met ons opneemt, schrijft u een TICKET en wacht u op antwoord.
Voor dringende zaken kunt u het label HOGE prioriteit gebruiken om kostbare tijd te besparen bij het oplossen van uw probleem.
Als u eenmaal een ticket hebt aangemaakt en u moet absoluut telefonisch contact met ons opnemen, bel dan alleen het ALGEMENE NUMMER: 067/70.00.81 en houd uw ticketnummer bij de hand.
Uw contactpersonen (Alain Préat, Nathan Lambert, Julien Doraene, enz.) zijn vaak de stad uit, in vergaderingen, geven trainingen of spreken op scholen, daarom worden uw verzoeken beter ontvangen en behandeld via TICKET en via het algemene nummer. Als u geen ticket aanmaakt in het platform, kunnen onze teams geen rekening houden met uw verzoek, zelfs niet als u telefonisch contact met ons opneemt.
We rekenen echt op uw goede samenwerking in deze drukke periode voor iedereen.
We doen er alles aan om u tevreden te stellen en deze manier van handelen stelt ons in staat om de zaken zo goed mogelijk te beheren.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.
We hopen u snel weer te zien,
Het APKIOSK team